بررسی ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108TH

بررسی ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108TH

معرفی و مشخصات ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S++ 108TH

Whatsminer M30S++ 108TH یک استخراج کننده بیت کوین قدرتمند ASIC است که در اوایل سال 2020 توسط سازنده چینی MicroBT منتشر شد. این ماینر یکی از کارآمدترین و سودآورترین ماینرهای بیت کوین در بازار است و به سرعت در بین استخراج کنندگان در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است. در این مقاله نگاه کامل تری به مشخصات Whatsminer M30S++ 108TH می اندازیم.

معرفی شرکت واتس ماینر Whatsminer

واتس ماینر یک نام تجاری سخت افزار استخراج بیت کوین است که توسط MicroBT، یک شرکت چینی که در سال 2016 تاسیس شد، ساخته شده است. سری Whatsminer ماینرهای بیت کوین، ماینرهای ASIC هستند که برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که از الگوریتم SHA-256 استفاده می کنند طراحی شده اند.

سری واتس ماینر شامل چندین مدل از جمله M1، M2، M3، M10، M20، M30، M31 و M32 است. این ماینرها دارای هش، مصرف انرژی و سطوح کارایی متفاوتی هستند که به ماینرها اجازه می دهد مدلی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت داشته باشند.

ماینرهای Whatsminer به دلیل هش ریت بالا، کارایی و قابلیت اطمینان شناخته می شوند. آنها به طور فزاینده ای در بین استخراج کنندگان بیت کوین در سراسر جهان محبوب شده اند و به طور گسترده در تاسیسات استخراج در چین و سایر کشورها استفاده می شوند.

قبلا کمپانی بیتمین غول صنعت ماینینگ در دنیا بود که کم کم شرکت واتس ماینر توانست با ماینرهای بهینه تر از این کمپانی سبقت بگیرد!


(2 امتیازها)

today 02/04/10

فعلا نظری وجود ندارد
در حال ارسال، لطفا صبر کنید...