چگونه ماینر خود را بی صدا کنیم؟

چگونه ماینر خود را بی صدا کنیم؟

راهکارهای کاهش صدای ماینر

 

کاهش صدا از منبع؛ پایین آوردن دمای محیط :اگر دمای محیط خنک باشد باعث میشود منابع ماینر کمتر حرارت تولید کند و در نهایت صدای دستگاه کاسه میشود،صدای تقریبی ماینرها بین 50 تا 80 دسیبل به اندازه یک جارو برقی به صورت تقریبی میباشد.

استفاده از روغن مینرال:راه دیگر استفاده از اویل یا همان روغن میباشد ،همانطور که میدانید در سرتاسر جهان و در دیتاسنتر های مختلف از روغن برای کاهش صدا و کم کردن منابع خنک کننده برای تجهیزاتی مثل سرور نیز استفاده میشود؛ماینر هم ازاین قاعده مستثنی نیست و شما میتوانید با حذف فن ماینر دستگاههای خود را داخل روغن مینرال قرار دهید.البته این کار باعث میشود که در آینده گردو غبار بیشتری به دستگاه وارد شود ولی مزیت بزرگ آن این است که به صورت کامل صدا حذف میشود و دیگر نیاز به سیستم کولینگ نیزندارید!

راه دیگر استفاده از سایلنت باکس میاشد که برای دستگاههای خود محفظه ای درست میکنید تا صدا اکوستیک شود ،همچنین میتوانید دیوار محل مورد نظر را با شانه تخم مرغ یا فوم اکوستیک کنید تا صدا به داخل باز گردد.

سایلنت باکس که بالا بهش اشاره شد راه مناسبی یرای حذف صدا میباشد،در حال حاضر کارخانه های زیادی اقدام به درست کردن سایلنت باکس میکنند که میتوانید از آنها تهیه کنید.

برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان مادر ارتباط باشید.


(0 امتیازها)

today 02/07/24

فعلا نظری وجود ندارد
در حال ارسال، لطفا صبر کنید...