معرفی ماینر M66

معرفی ماینر M66

معرفی ماینر M66

 

امروز اومدیم تا بامعرفی یکی دیگه از محصولات واتس ماینر در خدمتتون باشیم ،ماینر سری M که در این مقاله M66 رو بررسی خواهیم کرد.

هرچه جلوتر میرویم ماینرهای تراهش بالا تری تولید میشوند و کمپانی های بزرگ مثل بیتمین و واتس ماینر دو غول این عرصه با رقابت تنگاتنگی که با هم دارند سعی میکنند ماینر های باکیفیت بالا تری و قیمت مناسب تری روانه بازاربکنند .

کمپانی واتس ماینر دستگاههای سری M63 ,M66  رو روانه بازار کرده که هر کدام هم دارای تراهش های مختلفی هستند.

در زیر به بررسی فنی دستگاه ماینر M66 میپردازیم.

 

این سری ماینرها که در اصطلاح ماینرهای رک مانت گفته میشود و برای قراردادن در رک طراحی شده اند نسل جدید ماینرها هستند که از نظر طراحی بسیار جدید و منحصر به فرد هستند.از مشخصات فنی این دستگاه  میتوان به قدرت پردازش 310 تراهش بر ثانیه اشاره کرد که به نسبت ماینرهای قبلی بسیار قدرت بالاتری دارد و مصرف برق آن هم 5580 وات و تقریبا 25 آمپر برق مصرف میکند.وزن تقریبی حدود 18 کیلوگرم هسا که مانند ماینر های قبلی با یک کابل ساده اترنت به شبکه متصل میشود.برای محاسبه درآمد این دستگاه باید قدرت دستگاه که 310 تراهش میباشد را در پرافیت روزانه بیتکوین که متغیر است و در حال حاضر 8 سنت هست را در هم ضرب کنید و در نهایت در عدد 30 ضرب کنید تا سود ناخالص شنا برای یک ماه محاسبه شود.

به نظر میرسد واتس ماینر با این طراحی های زیبا و دستگاههای بروز خود قصد جدی برای اینکه مارکت را از بیتمین بگیرد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید


(3 امتیازها)

today 02/11/08

فعلا نظری وجود ندارد
در حال ارسال، لطفا صبر کنید...